Introductory text
Replika auto-gusjenice Scarabée d‘Or, trogodišnje je djelo (2016-2019) tima koji se sastoji od 160 učenika i srednjoškolaca i 50 nastavnika i članova popratnog osoblja, s ukupno 50.000 sati rada i 1.500 kg metala, u 11 proizvodnih pogona.
5 citroënovih auto-gusjenica prvi je put prelazilo Saharu automobilom, od 19. prosinca 1922. do 7. siječnja 1923, uz 3.200 prijeđenih km u pustinji. Na početku, vožnja natrag do polazne točke nije bila predviđena, no, s obzirom na uspjeh ekspedicije i pouzdanost vozila, posada je predložila vožnju natrag na isti način i izvela dvostruki podvig. Osim fenomenalnog tehničkog uspjeha iz 1922. godine s auto-gusjenicama nadahnutim Citroënom B2 10 HP, modelom K1, iz ove ekspedicije treba zapamtiti da je otvorila put poznatim ekspedicijama Citroën (crna, žuta, itd...) i omogućila otkrivanje neistraženih puteva koje se danas nalaze na vojnim kartama svih zemalja. Taj je podvig ispričan u filmovima i knjigama, promovirajući znanje i avanturistički duh koji je Citroën oduvijek utjelovio. Ne zaboravljajući malu priču u onoj velikoj: posadu je pratio Flossie, pas koji je nadahnuo Milou u djelima Hergéa.